Dutch Vitpilen

This topic contains 6 replies, has 2 voices, and was last updated by Avatar Nampus 3 days, 8 hours ago.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Nampus
    Participant

Picked up my new Husky last Saturday.
    Very happy so far!
    Mods so far:
    Black akrapovic
    Exhaust hanger
    Crg arrow mirrors
    Evotech radiator guard</p>
    https://vitpilenforum.com/wp-content/uploads/hm_bbpui/12320/mu2pu95n2dyo1iftv6uq3wlsudw0hy0u.jpg

To do:

Fit Evotech tail tidy

• This topic was modified 1 week, 6 days ago by Avatar Nampus.
    Nampus
    Participant

Installed the Evotech tail tidy yesterday:

Very happy, install was easy, and it looks so much better than stock

Dag @nampus,

Aangezien hier veelvuldig in het Frans en Engels wordt gesproken, mag Nederlands ook niet ontbreken (toch??). Moeten de andere gebruikers even Google Translate gebruiken!!

Ik zie dat jij de uitlaatsteun gebruikt zonder buddy-stepje. Die heb ik ook besteld, samen met een LeoVince LV-10 einddemper en decat.

Ik zie dat je aan de andere kant van de motor ook het buddy-stepje hebt verwijderd. Heb jij hiervoor nog een speciaal onderdeel gebruikt? Bijvoorbeeld die van R&G racing. Of heb jij de schroeven weer terug gezet in de gaten die achterblijven? Kan jij een fotootje maken van de andere kant van de motor om te zien hoe dat er uit ziet?

Dankjewel!

Nampus
    Participant

@goldenrebeaver
    Ik heb die beugel direct meebesteld met de motor, dus zat er bij afleveren al op.

In de andere 2 gaten zitten rubber afdek Dopjes, geen idee of die met de steun worden meegeleverd of dat de dealer dat zelf heeft geregeld.

Kan je hier iets mee?

• This reply was modified 1 week, 2 days ago by Avatar Nampus.
    • This reply was modified 1 week, 2 days ago by Avatar Nampus.

Geweldig. Helemaal duidelijk zo. Dit is wat ik ook wil. Bedankt voor de foto!

Nampus
    Participant

Top! Graag gedaan!

Nampus
    Participant

Another 200km’s done today. At 550km now.

https://vitpilenforum.com/wp-content/uploads/hm_bbpui/12505/9i87o0kqm4938ihdi0srr5imudigndnn.jpg

Got a day of riding planned for tomorrow as well 😎

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)

You must be logged in to reply to this topic.